Terug naar home

Klantenservice Essent: 3 redenen om te bellen!

deklantenservice - klantenservice essentEr zijn vandaag de dag weinig mensen die nog telefonisch contact opnemen met de klantenservice van een bedrijf of organisatie. De meesten van ons vullen online een contactformulier in, of sturen een korte email. Vervolgens wachten we zonder probleem een paar dagen op antwoord. Wil je direct antwoord op een prangende vraag? Dan is het belangrijk om de telefoon op te pakken en te bellen. Heb je bijvoorbeeld een probleem met je energie en ben je lid van Essent? Schroom dan niet om gewoon contact op te nemen. De klantenservice van Essent staat dag en nacht voor je klaar. Er zijn mensen die de klantenservice van Essent niet bellen, omdat ze eigenlijk niet goed weten waar een telefoniste mee kan hebben. Daarom in dit artikel 3 problemen waarbij de klantenservice van Essent jou kan helpen:

  • Inzicht in je energieverbruik
  • Doorgeven van praktische zaken
  • Hulp bij je betalingen

Wanneer je lid bent van Essent, dan is het mogelijk om je energieverbruik nauwkeurig in de gaten te houden. Je moet dan wel toegang hebben tot een persoonlijk account. Je kunt je online registeren op de webpagina van het bedrijf, maar je kunt ook telefonisch contact opnemen om een account aan te maken. De klantenservice van Essent kan je hier prima mee helpen. Snap je zelf niet helemaal hoe het werkt, neem dan direct contact op en binnen mum van tijd heb jij helder inzicht in je energieverbruik. Het systeem werkt op basis van je meterstand. Door op verschillende momenten in het jaar je meterstand door te geven, krijg je een goed beeld van je maandelijks verbruik. Je kunt ook bekijken of dit verbruik overeenkomt met dat van andere Nederlandse huishoudens. Een heel nuttig systeem dus. De klantenservice van Essent maakt zonder problemen een account voor je aan.

Klantenservice Essent: rekeningen en praktische zaken

Er zijn natuurlijk nog veel meer problemen waar de klantenservice van Essent je mee kan helpen. Je kunt hierbij denken aan betalingen. Iedere maand betaal je een specifiek bedrag als voorschot, waardoor je aan het eind van het jaar verder niks hoeft te betalen voor gas en licht. Staat dit bedrag te laag ingesteld? Dan valt in augustus de rekening op de mat. Staat dit bedrag te hoog, dan betaal je iedere maand een onnodig hoge rekening. Heb je vragen over je rekeningen of over goedkopere abonnementen? Neem dan gelijk contact op met de klantenservice van Essent. Zij kunnen zien of je niet een betere aanbieding kunt krijgen, waarmee je iedere maand tientallen euro’s kunt besparen. Tot slot kun je ook allerlei praktische informatie bij de klantenservice kwijt. Ga je bijvoorbeeld verhuizen? Dan kun je jouw bestaande abonnementen zonder problemen meenemen naar het nieuwe adres. Het is dan wel belangrijk dat je dit op tijd aangeeft bij Essent, zodat je contract overgezet kan worden. Neem daarom in een vroeg stadium contact op, zodat alles ruim van tevoren is geregeld. Voor al deze zaken neem je contact op met de klantenservice van Essent. De medewerkers zitten op je te wachten!

Direct de juiste gegevens

Heb je moeite met het vinden van het juiste telefoonnummer, of kom je niet in contact met de juiste afdeling? Op http://deklantenservice.nl/bedrijven/essent-contact/ vind je alle informatie die je zoekt! Hier vind je het telefoonnummer van Essent, voor zowel bedrijven als particulieren. Bovendien staat het keuzemenu van de klantenservice handig uitgeschreven. Je weet zo direct welke keuzes je moet maken om de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Surf snel naar bovenstaande site en lees je in. In contact komen met de klantenservice van Essent is dankzij deze site een peulenschil!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn